Om mig

Mitt foto
Nyfiken skånepåg som hamnade i Stockholm men nu flyttat vidare och bor i Leksand. Det är kul. Har sprungit några ultralopp, det är kul. Har köpt klofiberräcer och cyklar en del, det är kul. ... men jag rakar nog inte benen ... ännu ... Den Stora Utmaning 2011 var Järnmannen i Kalmar. Triathlon är så roligt att jag gör en IronMan varje år, det är kul.

söndag 27 januari 2008

Veckans träning

v05 28jan-03feb

Måndag: simma 1 500m, styrketräning mage, rygg, biceps
Tisdag: löpning 2 varv runt Söder
Onsdag: simma 1 500m, styrketräning; ben, badminton med Adler
Torsdag: vila
Fredag: simma 1 500m, styrketräning; bröst, triceps, axlar
Lördag: vila
Söndag: löpning 2 varv runt Söder

2 kommentarer:

Anonym sa...

ser lite tunn ut denna uppläggning. Ovanstående gör Ehrling före frukost, om karln äter frukost, det går rykten om att han lägger blodiga biffar på sina berg till biceps och musklerna tar till sig näringen via huden. Ehrling är för övrigt så hård att han spöar upp sig själv för att ingen annan vågar slåss med honom, hann pissar även i sina kängor för att mjuka upp lädret. Andra rykten som florerar är att han och Ricky Bruch spelat in en p-rulle tillsammans och att de sköt ihjäl halva det danska inspelningsteamet när det gick för dom....fast det är nog inte sant.. nä om man skulle skaffa sig ett liv istället

Zäta sa...

moooahahaha, den söta Erling... han är för geooo, karr. Upplägget var så tunnt så jag var tvungen att vila veckan efter. Manodepressiv träning? Moi? Nääää...