Om mig

Mitt foto
Nyfiken skånepåg som hamnade i Stockholm men nu flyttat vidare och bor i Leksand. Det är kul. Har sprungit några ultralopp, det är kul. Har köpt klofiberräcer och cyklar en del, det är kul. ... men jag rakar nog inte benen ... ännu ... Den Stora Utmaning 2011 var Järnmannen i Kalmar. Triathlon är så roligt att jag gör en IronMan varje år, det är kul.

tisdag 30 oktober 2007

Träningsdagbok

så här snygg vill jag också bli :-)
v. 44 29 okt-4 nov

måndag
simma 1 000m

tisdag
sökte jobb i stället för att träna ...

onsdag
simma 1 500m och styrketräning; ben ... badminton mot vonAdler flyttad pga förkylning och Baltic Air

torsdag
rände en massa ärenden på stan och letade jobb

fredag
simma 1 500m, löpning varvet runt Söder och styrketräning; bröst, triceps, axlar

lördag
vila

söndag
prommis runt Årstaviken med Adlern

Ganska lat vecka, jag vet, men ny vecka och nya tag i morgon!

Inga kommentarer: